dreamy horizon 7596
Veelgestelde vragen en antwoorden

FAQ over levering en bestelling

 

Over levering en bestelling

In welke landen levert Daan Kromhout?

We leveren onze decoratie en bloemisterijartikelen binnen heel Europa en zelfs daarbuiten. Binnen Nederland en België leveren wij binnen 72 uur. Daarbuiten streven we naar een levering binnen 2 tot 5 werkdagen.

Ik wil graag klant worden bij Daan Kromhout.
Wat leuk dat je klant wilt worden! Wij verkopen uitsluitend aan business-to-business klanten. Wil je als ondernemer klant worden? Meld je dan aan via het inschrijfformulier. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op, waarna je toegang krijgt tot onze webshop.
Verkopen jullie ook aan particulieren?

Nee, we verkopen helaas niet aan particulieren. Wij verkopen uitsluitend aan zakelijke klanten (B2B). Wil je klant worden? Meld je dan aan via ons inschrijfformulier. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Wat zijn de leverkosten?

Bestellingen binnen Nederland en Belgie zijn franco boven de € 500,-

Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?

Wat vervelend! Neem graag contact op met de medewerkers van onze customer service, zij helpen je graag. Zorg dat je de betreffende artikelnummers en je debiteurennummer bij de hand hebt. Je kunt mailen naar customerservice@daankromhout.nl of bel +31 252 340 220. We zorgen voor een passende oplossing!

Wanneer kan ik mijn levering verwachten?

We leveren op werkdagen, dus van maandag t/m vrijdag. Binnen Nederland en België leveren wij je bestelling binnen 72 uur (3 werkdagen). Voor de overige landen streven wij naar een levering binnen 2 tot 5 werkdagen.

Het artikel wat ik wil bestellen is niet op voorraad. En nu?
Is een artikel niet voorradig en wil je weten of en wanneer je het weer kunt bestellen? Neem dan contact met ons op. Bel +31 252 340 220
Mijn bestelling is gebroken/beschadigd geleverd, wat nu?
Wat vervelend! We vragen je om contact op te nemen met de medewerkers van onze customer service. Je kunt een mail sturen naar customerservice@daankromhout.nl. Vermeld je debiteurennummer, het artikelnummer en stuur graag een foto van de schade. Liever telefonisch contact? Bel +31 252 340 220. Hou ook dan graag je gegevens bij de hand. We zorgen voor een passende oplossing!
Kan ik artikelen ook per stuk inkopen?
Soms kan dat wel, maar lang niet alle artikelen uit het assortiment zijn per stuk te bestellen. Bij elk artikel staat aangegeven wat de minimale afname is. Qua aantallen proberen we daarbij ook rekening te houden met kleinere bestellingen.